e-Ticaret Siteleri, Tahsilat ve Tanıtım siteleri veya tüm web sitelerinde
İçerdiği Modüller
Canlı destek,Ticket, Alarm sistemi, Dosya gönderimi
Öne Çıkan Özellikler
LimonDesk IOS ile neler yapabilirsiniz?
Yeni müşteriler ve mesajlar bildirim olarak operatöre ulaşır.
Operatör görüşmeyi kabul edebilir veya müsait değilse müşteriyi iletişim formuna yönlendirebilir.
Operatör dosya gönderip alabilir, müşteriyi başka bir operatöre aktarabilir.
Ticket kayıtlarına ulaşılabilir ve cevaplanabilir.
LimonDesk Genel Özellikler
İstatistikler, sohbet süreleri, geri bildirimler, konumlar, en yüksek puan alan operatörler ve çok daha fazlası.
Departman tanımları oluşturulabilir ve operatörleri ilgili departmanlar ile ilişkilendirerek müşterilerinizin doğru departmana daha hızlı ulaşıp, destek almasını sağlanabilir.
Blog ve SSS sayfaları oluşturulabilir.
Otomatik ProAktif: Son kullanıcı sitede x saniye kaldığında ya da y adet sayfa ziyaret ettiğinde canlı destek bildirimi oluşturabilir.
Destek konuları için abonelik oluşturulabilir ve faturalandırma işlemleri sağlanabilir.
Operatör profillerini düzenleyebilir, sesli uyarılar ve push bildirimlerini kontrol edilebilir.
Operatörlerinizin ve firmanızın çalışma saatlerini girebilir, çalışma saatlerinin dışında kalan zamanlarda operatörlerin otomatik olarak çevrimdışı olması sağlanabilir.
Operatörlerin Whatsapp numaralarını ekleyerek müşteriler ile whatsapp üzerinden görüşme sağlamanıza imkan verir.
Kolay Entegrasyon - Ücretsiz üye olduktan sonra size özel üretilen kodu web sitenize eklemeniz yeterli.
Ticket modülü ile sisteme tanımlanan mail adreslerine otomatik olarak destek kaydı açılmasını sağlayabilirsiniz.
Android, IOS ve Windows uygulamalardan görüşme sağlanabilir.