AKINSOFT SiteCloud 1.03.01

Detaylı Bilgi ve Demo Talebi İçin : 444 40 80

  • Satın Al
  • Özellikler
  • Haberler
  • İstek & Öneri

Kullanım Alanları

AKINSOFT, site, site yönetimi, site yönetim yazılımı, apartman yönetimi, aidat takibi, apartman programı, site programı, esite, yönetici programı, bulut site programı, bulut e-site, site online ödeme, site giriş çıkıp takip, site kargo takibi


İçerdiği Modüller

Site Yönetimi, Güvenlik, Aidat Yönetimi, İcra Takibi, Çek-Senet, Kasa, Banka,Kargo takip,Demirbaş,Tesis yönetimi,üye

Program Özellikleri

Üye İşlemleri
Apartman veya site sakinlerinin işlemlerini takip edebilmenin ve işlem yapabilmenin ilk adımı üye kayıtlarını oluşturmaktır.
SiteCloud programında kolay kullanımı sayesinde üye kayıtlarını kolaylıkla oluşturabilir,
Excel’de kayıtlı olan üyeleri tek seferde transfer ederek zamandan tasarruf edebilirsiniz.


Cari
SiteCloud programında üye takibi yapabilmenin yanı sıra apartman/site için alınan tüm ürünleri takip edebilirsiniz.
Dolayısıyla muhatap olduğunuz kişiler üyelerinizin haricinde kaydını almanız gereken ve borç/alacak takibi yapmanız gereken kişiler olabilir.
Bu tür işlemleriniz için geliştirilen cari modülünü üyeleriniz dışındaki kişilerle ticari ilişkilerinizi takip edebilmek için kullanabilirsiniz.

Kasa
Birde fazla kişi tarafından yönetilen apartman/siteler için ayrı ayrı kasa takibi yapmak, daha sonradan oluşabilecek problemlerin önüne geçmeyi sağlayacaktır.
Sağlıklı bir nakit yönetimi için programda kasa işlemlerinin sağlıklı yapılması gerekir.

Banka
Günümüzde çoğu kişi nakit akışını banka üzerinden sağlamakta, direkt nakit işlemler banka işlemlerinin gerisinde kalmaktadır.
Bu nedenle bankalar üzerinden yapılan işlemler nakit yönetiminizi direkt etkilerken, bu modülün kullanımı kaçınılmaz olmaktadır.

Stok
Sitede yer alan stoklarınızı, örneğin temizlik ürünlerinizi kayıt altına alıp raporlayabilirsiniz.

Çek/Senet
Çek/Senet girişleri sayesinde üye/carilerinize verdiğiniz veya aldığınız çek ve senetlerinizi kaydedebilirsiniz.

Ziyaretçi Takip
Ziyaretçi takip özelliği sayesinde siteye giren kişileri kaydederek kime geldiklerini seçim yapabilir bu sayede sitenizin güvenliğini sağlayabilirsiniz.
Ziyaretçi takip ekranından giriş yapan kişinin kişisel bilgilerini, araç plakasını kaydedebilirsiniz.

Kargo
Kargo özelliği sayesinde siteye gelen/giden kargoların kayıt altına alabilirsiniz.
Gelen/giden kargo raporu sayesinde gönderici alıcı bilgileri, işlem tarihleri, ücret bilgilerini raporlayabilirsiniz.


Demirbaş İşlemleri
Demirbaş kayıtları yaparak apartman/site demirbaşlarını tanımlayabilir, oluşturduğunuz demirbaşın özelliklerini belirtebilirsiniz.
Kaydettiğiniz bir demirbaştan elinizde kaç adet bulunduğunu ekleyerek demirbaş raporları alabilirsiniz.
Demirbaş takip sistemi ile hangi demirbaşın hangi tarihte kime verildiğini belirtebilir ve bu sayede demirbaş envanteri alabilirsiniz.
Demirbaş periyodik bakım ve arıza kayıtlarını planlayıp, raporlayabilirsiniz.

Yönetim
Yönetim kurulu kayıt ve listelerinin alınması saglanmaktadır.
sitede yapılan toplantıların kayıtları eklenerek raporlayabilirsiniz.
İstek öneri sayesinde site sakinlerinden gelen geri bildirimler takip edilerek yanıtlandırılabilir.

Personel İşlemleri
Sitede çalışan personellerin maaş takipleri saglanabilir.
Sitede çalışan personellerin dosyaları eklenebilir.
Sitede çalışan personellerin çalışma alanları listelenebilir.


Haberler (AKINSOFT SiteCloud)

29.08.2019
* Genel gelir - gider raporu eklendi.
* Dönemsel rapor eklendi. ( Bu sayede ay bazında gelir-gider raporu alınabilmesi sağlandı.)
* Kasa banka hareket girişleri ve transferine evrak no alanı eklendi.
* Finansal analiz raporunda filtreleme kriterleri eklendi.
* Blok tanımlarında listelenen dairelerde hareket ve oturan yok ise, dairelerin toplu olarak silinmesi için sil butonu eklendi.
* Tesis randevularının tesisin kapasitesine bakılarak alınması sağlandı.
* Excel'den aidat ve üye aktarımları geliştirildi.
* Tesis kullanım listesinde çıktı alınması sağlandı.
* Ziyaretçi listesinde çıktı alınması sağlandı.
* İçerideki ziyaretçiler listesinde çıktı alınması sağlandı.
* Kasa gelir gider girişi yapılması halinde çıktı alınması sağlandı.
* Banka gelir gider girişi yapılması halinde çıktı alınması sağlandı.
* Online rezervasyonlarda yönetim tarafından onaylanması halinde otomatik tesis kullanım oluşturulması sağlandı.
* Transfer işlemlerinde çıktı alınması sağlandı.
* Onaylanmış rezervasyonlarda çıktı alınması sağlandı.
* Çek tanımları, tahsilat ve tediye alanlarında çıktı alınması sağlandı.
* Cari listesinde çıktı alınması sağlandı.
* Kargo listesinde çıktı alınması sağlandı.
* Personel bakiye raporunda çıktı alınması sağlandı.
* İcra listesinde çıktı alınması sağlandı.
09.08.2019
* Üye listesinin yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Cari hareket raporunun yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Cari bakiye raporunun yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Daire listesinin yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Aidat listesinin yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Aidat listesinde iyileştirmeler yapıldı.
* Üye ekleme ekranında ünvan, vergi no ve vergi dairesi eklendi.
* Üye hareket ve bakiye raporlarında tarih aralığına göre filtreleme kriteri eklendi.
* Kasa bakiye raporu eklendi.
* Kasa hareket ve bakiye raporlarının yazdırılabilmesi ve tasarlanması sağlandı.
* Demirbaşların bakım zamanı gelince ekranda uyarı verilmesi sağlandı.
* Vadesi gelen çek ve senetlerde ekran uyarısı verilmesi sağlandı.
* Toplu daire güncelleme alanında düzenlemeler yapıldı.
* Aidat borçlandırılması yapılırken, daire kartında yazan tutar baz alınarak borçlandırma yapılabilmesi sağlandı.
08.08.2019
* Üye bazlı toplu aidat ödeme eklendi.
* Aynı lisans üzerinden çoklu site oluşturma özelliği eklendi.
* Yönetici giriş ekranında şifremi unuttum özelliği geliştirildi.
* Üye giriş ekranında şifremi unuttum özelliği geliştirildi.
* Ödeme hareketlerine silme yetkisi eklendi.
* Daire listesine blok ve kat no alanları eklendi.
* Aidat Excel aktarımı eklendi.
* Üye kayıt ekranına üye kodu eklendi.
* Excel'den üye aktarımında üye kodunun kontrolü sağlandı.
* Excel'den üye aktarımında üye bakiye sininde aktarılması sağlandı.
* Cari bakiye raporunda iyileştirmeler yapıldı.
* Stok hareket raporunda iyileştirmeler yapıldı.
* Üye bakiye raporunda iyileştirmeler yapıldı.
* Üye hareket raporunda iyileştirmeler yapıldı.
* Finans analiz raporu eklendi.
31.07.2019
* Para birimi hassasiyeti eklendi. (Site ayarlarından düzenleyebilirsiniz)
* Finans analizi raporu eklendi.
* Üye hareket raporu eklendi.
* Varsayılan banka-kasa seçimi sağlandı.
* Sayaç okuma için Excel'den aktarım eklendi.
18.07.2019
* Site ayarları ekranında uzak yardım al butonu eklendi. (Seçeneği işaretlediğinizde AKINSOFT yetkilileri tarafından admin panelinize giriş sağlanabilecek, verileriniz görüntülenebilecek ve işlem yapılabilecektir. Admin panelinde işlem yapılmasına izin vermek istiyorsanız işaretlemeniz gerekmektedir.)
* Yönetim kurulu üye seçiminde personel/üyenin aynı arama formundan filtrelenebilmesi sağlandı.
* Lisans bilgileri alanında iyileştirmeler yapıldı.
02.07.2019
* Otomatik olarak aidat dağılımı yapma
* Daire ve Blok detaylı takip etme
* Gecikme tazminatlarını otomatik olarak hesaplama
* İcra Takibi ve tahsilatlarının takibi
* Sınırsız sayıda ada, blok, daire tipi ve grubu oluşturma
* Ziyaretçi Takip Sistemi
* Detaylı tesis rezervasyonu ve kullanım takibi
* Kargo takip modülü ile gelen gönderilerin bildirimi
* Gelişmiş üye ekranı ile duyurulara erişebilme ve yorum Yapabilme
* Finans Yönetimi (Çek - Kasa- Banka -Cari)
* İstenen sayıda Kasa Banka hesabı tanımlama
* Grafikler ve özet raporlar ile güncel durumları net olarak görebilme
* Yönetim toplantıları takibi ve katılımcılara SMS gönderimi
* Yönetim toplantı evraklarının sistem üzerinde takip edilmesi
* Detaylı filtreleme özelliği
* Pratik Kullanım
* En güncel teknolojik alt yapı
* Detaylı kullancıı yetkilendirme
* Demirbaş ve ekipmanların periyodik bakım planlaması
* Özel şablonlarla kişiye özel SMS oluşturabilme
* Online Ödeme
* Takvim ile iş planını takip edebilme

İstek & Öneri Formu


İletişim Bilgileri

GİT