AKINSOFT Canlı Destek 2.04.02

Detaylı Bilgi ve Demo Talebi İçin : 444 40 80

  • Fiyatlar
  • Satın Al
  • Ücretsiz Deneyin
  • Özellikler
  • Haberler
  • İstek & Öneri

Program Fiyatları Fiyat Hesapla

Modül Adı
AKINSOFT Canlı Destek
Modül İçerikleri1 Domain için 5 kullanıcı dahil
Liste Fiyatı: 399,00 ₺ 399,00 ₺
Ek Kullanıcı
Modül İçerikleriNot : [5] ve Katları
Liste Fiyatı: 299,00 ₺ 299,00 ₺
Yenileme Ücreti
Modül İçerikleri1 Yıldan Sonra her [5] kullanıcı için
Liste Fiyatı: 199,00 ₺ 199,00 ₺

Kullanım Alanları

Siteleri üzerinden müşterilerine canlı destek hizmeti vermek isteyen tüm işletmeler.


İçerdiği Modüller

Yönetici paneli, Operatör paneli, Müşteri giriş paneli, Operatör kayıtları.

Program Özellikleri

* Sadece size verilecek küçük bir script i sitenize ekleyerek hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
* AKINSOFT E-Ticaret ile direkt entegrasyon.
* Sunucunuza hiç bir ekstra kurulum yapmaya gerek yoktur. Tamamen AKINSOFT un altyapısını kullanırsınız.
* Canlı destek açık olup olmadığını müşteriniz anında görebilir.
* Canlı destek çevrimdışı ise müşterileriniz size mesaj bırakabilir.
* Personel ve departman tanımı yapıp yetkilendirme yapabilirsiniz.
* İstenen departmanları direkt destek vermekten hariç tutup sadece yönlendirilen müşterileri cevaplamasını sağlayabilirsiniz.
* Kullanımı kolay firma paneli üzerinden hızlı bir şekilde işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
* Personeller birbirlerine müşteri yönlendirmesi yapabilirler.
* Müşteriler ilk giriş yaptıklarında sıraya eklenir. Bu esnada müşteriye kaçıncı sırada olduğu gösterilir.
* Müsait duruma geçen personel beklemedeki müşteriyi seçerek görüşmeyi başlatabilir.
* Bir personel birden fazla müşteri ile eşzamanlı olarak görüşme yapabilir.
* Yapılan görüşmeleri puan sistemi ile puanlandırabilir.

Canlı destek sistemimizi 1 aylık demo kaydınızı açıp hemen deneyebilirsiniz
http://canlidestek.akinsoftonline.com/demo_account/


Haberler (AKINSOFT Canlı Destek)

23.12.2016
* Müşteri karşılama kısmı güncellendi.
* Müşteri karışlama kısmına hareketli gif eklenebilmesi sağlandı.
15.07.2015
* Görsel tasarım tamamen yenilendi.
* Mesaj iletim protokolü yenilendi.
* Popup şeklinde destek modülü eklendi.
* Dil desteği iyileştirildi.
* Resim gönderme özelliği eklendi.
* Oturum başlatma sistemi değiştirildi.
* Yönetici ve operatör paneline bilgilendirici istatistikler eklendi.
16.04.2015
* Genel düzenlemeler yapıldı.
23.07.2014
* Demo kayıt sisteminde düzenleme yapıldı.
* Firma panelinde düzenleme yapıldı.
* Firma panelinde oturum açmış olan kullanıcıların görüntülenebilmesi sağlandı.
* Log kayıtlarının gönderilmesinde düzenleme yapıldı.
* Popup destek penceresi özelliği kaldırıldı.
* Performans güncellemeleri yapıldı.
* Genel düzenlemeler yapıldı.
05.11.2013
* Puan sistemi eklendi ( Görüşmeler sonunda müşterinin puan verebilmesi sağlandı),
* Demo hesap açabilme özelliği eklendi.
02.11.2013
* İngilizce dil desteği eklendi,
* Yazışmalarda uyarı sesi eklendi,
* Login ekranında şifremi hatırla seçeneği için düzenleme yapıldı,
* Operatörün aynı kullanıcı bilgisi ile sisteme birden fazla login olabilmesi engellendi,
12.09.2013
* Sitenize sadece size verilecek küçük bir script ile hızlı bir şekilde kullanmaya bağlayabilirsiniz.
* AKINSOFT E-Ticaret ile direkt entegrasyon.
* Sunucunuza hiç bir ekstra kurulum yapmaya gerek yoktur. Tamamen AKINSOFT un altyapısını kullanırsınız.
* Canlı destek açık olup olmadığını müşteriniz anında görebilir.
* Canlı destek çevrimdışı ise müşterileriniz size mesaj bırakabilir.
* Personel ve departman tanımı yapıp yetkilendirme yapabilirsiniz.
* İstenen departmanları direk destek vermekten hariç tutup sadece yönlendirilen müşterileri cevaplamasını sağlayabilirsiniz.
* Kullanımı kolay firma paneli üzerinden hızlı bir şekilde işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
* Personeller birbirlerine müşteri yönlendirmesi yapabilirler.
* Müşteriler ilk giriş yaptıklarında sıraya eklenir. Bu esnada müşteriye kaçıncı sırada olduğu gösterilir.
* Müsait duruma geçen personel beklemedeki müşteriyi seçerek görüşmeyi başlatabilir.
* Bir personel birden fazla müşteri ile eşzamanlı olarak görüşme yapabilir.

İstek & Öneri Formu


İletişim Bilgileri

GİT